Galaxis útikalauz stopposoknak

2007.08.31. 08:08 srÁcZ

Elnézést, hogy tegnap nem írtam, de erről a filmről nem is tudtam volna, mert át kellett gondolnom. Először is Óriási film. (a kép alatt folytatódik)
















Másodszor pedig itt a sztori: A sztori egy házzal és egy Arthur Dent nevezetű emberrel kezdődik. Nagyon rossz napja van, házát éppen le akarják rombolni, mert egy úthálózatot akarnak építeni, ráadásul még azt is megtudja, hogy barátja egy másik bolygóról származik. És ennek ráadásaként barátja (Ford) azt is elárulja neki, hogy a földet 12 perc múlva lerombolják. Ígyhát Dent, Ford segítségével az utolsó pillanatban lelép a földről és megkezdőthet a kaland. Ennyi nagyon röviden a sztori, de annyit elárulok, hogy azért ha egy picit is de bonyolódik a történet és a végén lehet majd elgondolkodni, filozofálni.

A könyvet még nem olvastam, de azt mondják, hogy 1000x jobb mint a film. Tegnap akartam egyébként beszerezni, de sajnos éppen ahol néztem ott nem volt.

Galaxis útikalauz stopposoknak értékelés:

Nem húzom itt az időt, hogy minél előbb meg tudjátok nézni. Elég annyit mondanom, hogy a film nekem bekerült  az all time top 10-be. Értékelés pedig  10/10. Mennyetek ti is utazzatok. Jön majd a könyvről is a kritika.

Szólj hozzá!

Címkék: kritika film mozi galaxisútikalauz

A bejegyzés trackback címe:

https://popcorn.blog.hu/api/trackback/id/tr27153531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása